Obsługa Kupujących w agencji nieruchomości – kurs online
Korzystając z tego kursu spełniasz wymogi punktu 6.3 Normy PN-EN 15733:2010 – Wymagania dotyczące świadczenia usług przez pośredników w obrocie nieruchomościami.
Dzięki dobrej pracy i nawiązaniu dobrego kontaktu z osobą zainteresowaną nabyciem lub wynajęciem nieruchomości pośrednik może uzyskać rzecz bardzo cenną – „wyłączność psychologiczną”, która sprowadza się do tego że klient tylko jemu powierza poszukiwanie nieruchomości i nie zagląda do firm konkurencyjnych.
Przedstawiamy pracę z klientami popytowymi począwszy od sposobów ich pozyskania dzięki dobrym ogłoszeniom, poprzez pierwsze spotkania, rozpoznawanie potrzeb, prezentację i właściwy dobór ofert, zrozumienie i likwidację zastrzeżeń, aż do zamknięcia negocjacji.
Co omawiamy w tym szkoleniu:
W kursie prezentujemy cały cykl pracy pośrednika z klientem popytowym poczynając od pierwszego spotkania, poprzez właściwe rozpoznawanie potrzeb, prezentację i właściwy dobór ofert, zrozumienie i likwidację zastrzeżeń i obaw, aż do zamknięcia negocjacji.
Dla wielu osób kupno nieruchomości jest jedną z największych transakcji w ich życiu. Nic dziwnego, że mają obawy i że potrzebują osoby której mogliby zaufać. Tą osobą powinien być dobry pośrednik. Ale zaufanie trzeba zdobyć. Dowiesz się jak to zrobić 😉
Szkolenie oparte jest na kilkunastoletnim doświadczeniu w pracy biura pośrednictwa obrotu nieruchomościami, oraz bogatemu doświadczeniu wielu osób chcących przy pomocy biur pośrednictwa znaleźć nieruchomość do kupienia lub wynajęcia.
Przedstawimy praktyczne sposoby zdobywania”wierności” klienta popytowego
Z kolejnych wykładów, scen i komentarzy dowiesz się:
- Nie ma „trudnych” klientów. Po prostu trzeba znaleźć sposób na poznanie ich rzeczywistych potrzeb, nawet takich których oni sobie nie w pełni uświadamiają 😉
- Jak zachować spójny przekaz firmy (reklamy, oczekiwań właścicieli i poczynań pracowników)
- Jak formułować ogłoszenia i reklamy. Na co zwrócić szczególną uwagę.
- Jak nie stracić klienta już przy pierwszym kontakcie klienta z firmą. Czy zdajesz sobie sprawę, że ten pierwszy kontakt następuje zanim ktokolwiek przyjdzie do biura lud zadzwoni?
- Pierwsze spotkanie to szansa której nie można stracić, bo klienci ocenią cię wg pierwszego wrażenia, a przecież pierwsze wrażenie jest tylko jedno.
- Sztuka prezentacji nieruchomości. Jaka jest jej wartość poznawcza dla pośrednika.
- Najcenniejsze chwile – wykorzystaj kwadrans po prezentacji, czyli poznaj prawdziwe (czasem nieuświadomione) potrzeby potencjalnego nabywcy/najemcy.
- Co zrobić, gdy pierwsze oferty nie spełniły oczekiwań i jak zapewnić sobie „psychologiczną wyłączność”, czyli jak zatrzymać klienta przy sobie.
- Jak reagować na wszelkie wątpliwości i obawy nabywcy.
- Jak nie przegapić szansy na zamknięcie transakcji. Poznasz również częste błędy powodujące „odstraszenie nabywcy /najemcy od zawarcia umowy z właścicielami nieruchomości.
- Sztuka negocjacji / mediacji warunków umowy obrotu nieruchomością – porady.
Szkolenie polecamy:
- Doświadczonym pośrednikom nieruchomości chcącym poprawić swoją skuteczność w utrzymaniu przy sobie klientów popytowych
- Osobom zaczynającym pracę w pośrednictwie obrotu nieruchomościami
- Właścicielom biur obrotu nieruchomościami chcącym uzyskać materiał pomocniczy do szkolenia swoich pracowników
W szkoleniu biorą udział:
Tomasz Lebiedź – przedsiębiorca i wykładowca akademicki z wieloletnią praktyką w zarządzaniu firmami handlowymi w tym obrotu nieruchomościami, trener i szkoleniowiec, oraz
Dorota Salamon i Marek Węglarski – odtwarzający sceny z codziennej pracy brokerów nieruchomości w ich kontaktach z klientami popytowymi.
Pozyskiwanie klientów popytowych
Aby zobaczyć bardziej szczegółowy opis, kliknij tytuł modułu
Lekcje
- Lekcja 1. Wstęp – skąd biorą się problemy z bazą kupujących
- Lekcja 2 Pierwszy kontakt – 2 filmy
- Lekcja 3 Pierwsze spotkanie – 4 filmy
- Lekcja 4 Prezentowanie nieruchomości – 3 filmy
- Lekcja 5 Po wizytacji nieruchomości – 6 filmów
- Lekcja 6 Rozpoznanie prawdziwych potrzeb klienta popytowego – 4 filmy
- Lekcja 7 Prowadzenie klienta i „wyłączność psychologiczna” – 2 filmy
- Lekcja 8 Marnowanie okazji – 4 filmy
- Lekcja 9 Reagowanie na zastrzeżenia nabywcy (najemcy) – dwa różne waria nty rozegrania – 3 filmy
- Lekcja 10 Negocjacje i mediacje czyli koniec wieńczy dzieło – 3 filmy
- Suplement 1. Jak sobie radzić z różnymi typami klientów
- Suplement 2 Klient „Pan Dyrektor” Darmowy podgląd
- Suplement 3 Klient „Pan Tabelka”
- Suplement 4 Klienci „Pan Nieśmiały” i „Pan Niezdecydowany”
- Suplement 5 Klient „Pani Gwiazda”