Obsługa Kupujących w agencji nieruchomości – kurs online

Zaloguj się na dostęp do zakupionych kursów

Korzystając z  tego kursu spełniasz wymogi punktu 6.3 Normy PN-EN 15733:2010 – Wymagania dotyczące świadczenia usług przez pośredników w obrocie nieruchomościami.

Dzięki dobrej pracy i  nawiązaniu dobrego kontaktu z osobą zainteresowaną nabyciem lub wynajęciem nieruchomości pośrednik może uzyskać rzecz bardzo cenną – „wyłączność psychologiczną”, która sprowadza się do tego że klient tylko jemu powierza poszukiwanie nieruchomości i nie zagląda do firm konkurencyjnych.

Przedstawiamy pracę z klientami popytowymi począwszy od sposobów ich pozyskania dzięki dobrym ogłoszeniom, poprzez pierwsze spotkania, rozpoznawanie potrzeb, prezentację i właściwy dobór ofert, zrozumienie i likwidację zastrzeżeń, aż do zamknięcia negocjacji.

Co omawiamy w tym szkoleniu:

W kursie prezentujemy cały cykl pracy pośrednika z klientem popytowym poczynając od pierwszego spotkania, poprzez właściwe  rozpoznawanie potrzeb, prezentację i właściwy dobór ofert, zrozumienie i likwidację zastrzeżeń i obaw, aż do zamknięcia negocjacji.

Dla wielu osób kupno nieruchomości jest jedną z największych transakcji w ich życiu. Nic dziwnego, że mają obawy i że potrzebują osoby której mogliby zaufać. Tą osobą powinien być dobry pośrednik. Ale zaufanie trzeba zdobyć. Dowiesz się jak to zrobić 😉

Szkolenie oparte jest na kilkunastoletnim doświadczeniu w pracy biura pośrednictwa obrotu nieruchomościami, oraz bogatemu doświadczeniu wielu osób chcących przy pomocy biur pośrednictwa znaleźć nieruchomość do kupienia lub wynajęcia.

Przedstawimy praktyczne sposoby zdobywania”wierności” klienta popytowego

Z kolejnych wykładów, scen i komentarzy dowiesz się:

  • Nie ma „trudnych” klientów. Po prostu trzeba znaleźć sposób na poznanie ich rzeczywistych potrzeb, nawet takich których oni sobie nie w pełni uświadamiają 😉
  • Jak zachować spójny przekaz firmy (reklamy, oczekiwań właścicieli i poczynań pracowników)
  • Jak formułować ogłoszenia i reklamy. Na co zwrócić szczególną uwagę.
  • Jak nie stracić klienta już przy pierwszym kontakcie klienta z firmą. Czy zdajesz sobie sprawę, że ten pierwszy kontakt następuje zanim ktokolwiek przyjdzie do biura lud zadzwoni?
  • Pierwsze spotkanie to szansa której nie można stracić, bo klienci ocenią cię wg pierwszego wrażenia, a przecież pierwsze wrażenie jest tylko jedno.
  • Sztuka prezentacji nieruchomości. Jaka jest jej wartość poznawcza dla pośrednika.
  • Najcenniejsze chwile – wykorzystaj kwadrans po prezentacji, czyli poznaj prawdziwe (czasem nieuświadomione) potrzeby potencjalnego nabywcy/najemcy.
  • Co zrobić, gdy pierwsze oferty nie spełniły oczekiwań i jak zapewnić sobie „psychologiczną wyłączność”, czyli jak zatrzymać klienta przy sobie.
  • Jak reagować na wszelkie wątpliwości i obawy nabywcy.
  • Jak nie przegapić szansy na zamknięcie transakcji. Poznasz również częste błędy powodujące „odstraszenie nabywcy /najemcy od zawarcia umowy z właścicielami nieruchomości.
  • Sztuka negocjacji / mediacji warunków umowy obrotu nieruchomością – porady.

Szkolenie polecamy:

  • Doświadczonym pośrednikom nieruchomości chcącym poprawić swoją skuteczność w utrzymaniu przy sobie klientów popytowych
  • Osobom zaczynającym pracę w pośrednictwie obrotu nieruchomościami
  • Właścicielom biur obrotu nieruchomościami chcącym uzyskać materiał pomocniczy do szkolenia swoich pracowników

W szkoleniu biorą udział:

Tomasz Lebiedź – przedsiębiorca i wykładowca akademicki z wieloletnią praktyką w zarządzaniu firmami handlowymi w tym obrotu nieruchomościami, trener i szkoleniowiec, oraz

Dorota Salamon i Marek Węglarski – odtwarzający sceny z codziennej pracy brokerów nieruchomości w ich kontaktach z klientami popytowymi.

Pozyskiwanie klientów popytowych

Aby zobaczyć bardziej szczegółowy opis, kliknij tytuł modułu

Lekcje