Umiejętności sprzedażowe Agenta Nieruchomości (kurs online)
Szkolenie dla pośredników nieruchomości: Sekrety skutecznego telemarketingu i psychologii pracy z klientami
Dla wielu z nas słowo „telemarketing” może kojarzyć się z nachalnymi telefonami i niechęcią do odbierania rozmów. Jednak dla pośredników nieruchomości telemarketing może być potężnym narzędziem w zdobywaniu ofert nieruchomości. Jak uczynić te działania skutecznymi i pozbawionymi stresu? Odpowiedź na to pytanie i wiele innych znajdują uczestnicy specjalistycznego szkolenia prowadzonego przez doświadczonych ekspertów pracy agentów nieruchomości.
43 lekcje w ciągu ok. 16 godzin edukacyjnych zawierają konkretną wiedzę, którą każdy pośrednik nieruchomości powinien posiadać. Uczestnicy uczą się nie tylko technik telemarketingu, ale także zdobywają wiedzę na temat psychologii pracy z klientami. Bo przecież, jak zaznaczają organizatorzy, pośrednik sprzedaje przede wszystkim siebie – swoją wiedzę, doświadczenie, a przede wszystkim czas pracy.
W trakcie szkolenia omawiane są m.in.:
– Techniki zdobywania ofert nieruchomości przez telemarketing: Jak rozmawiać z klientem, by nie wywołać jego niechęci, ale za to zbudować zaufanie?
– Sekrety uzyskiwania wyłączności: Dlaczego warto dążyć do wyłączności w pośrednictwie i jak przekonać klienta do takiej formy współpracy?
– Reguły wywierania wpływu: Jak skutecznie negocjować i wpływać na decyzje klientów?
– Rozpoznawanie potrzeb klientów: Często klienci nie zdają sobie sprawy z własnych, ukrytych potrzeb. Jak je wydobyć i sprostać oczekiwaniom?
– Strategie negocjacji: Jak przekonać klienta do swojego punktu widzenia, nie naruszając jednocześnie jego interesów?
– Typologie osobowości: Każdy klient jest inny. Jak rozpoznać jego typ osobowości i dostosować do niego swoje działania?
Dodatkowo uczestnicy mają możliwość obejrzenia relacji z webinarów poświęconych trudnym sytuacjom w pracy pośrednika oraz znaczeniu psychologii w obrocie nieruchomościami.
Kurs oferuje nie tylko solidną dawkę wiedzy teoretycznej, ale przede wszystkim praktyczne narzędzia, które mogą być natychmiast wykorzystywane w codziennej pracy pośrednika nieruchomości.
Zestawienie lekcji, oraz lekcję demo zobaczysz pod opisem Prowadzących.
Szkolenie oparte na wieloletniej praktyce pracy agencji nieruchomości.
Kurs prowadzą:
* 1 godz. ed. = 45 minut. Z uwagi na wprowadzane na bieżąco modyfikacje łączny czas może się zmieniać i nieco różnić od podanej wartości.
Zestawienie lekcji:
Telemarketing w pracy pośrednika nieruchomości
Lekcje
- 1 – przygotowanie do szkolenia o telemarketingu Darmowy podgląd
- 2 – powody odmów
- 3 – Do kogo dzwonić
- 4 – powody odmowy a wartość dodana
- 5 – paleta możliwości w ofercie pośrednika nieruchomości
- 6 – przygotowanie do rozmowy
- 7 – trema, stres, emocje
- 8 – czym zachęcić do spotkania z sobą
- 9 – prawdziwy cel rozmowy telefonicznej
- 10 – kilka przykładów pytań i reakcji
- 11 – podsumowanie i użyteczne schematy
Jak przekonać sprzedających do udzielenia wyłączności
Lekcje
- Kolejność działań pośrednika nieruchomości przed zawarciem umowy o pośrednictwo Darmowy podgląd
- 1, – Zanim rozpoczniesz kurs o wyłączności….
- 2. – Dwa najważniejsze powody dla których ludzie coś robią
- 3. – Wstęp do reguł wywierania wpływu na decyzje innych ludzi. 3 filmy
- 4. – Reguły: wzajemności, społecznego dowodu słuszności i autorytetu w praktyce pośrednika . 3 filmy
- 5. – Reguła zaangażowania (w wybór) i konsekwencji (w trzymaniu się tegoż wyboru) . 2 filmy
- 6. – Kwestie drażliwe: „wyłączność blokuje”, „a co będzie jeśli kupi sąsiad”, okres wyłączności, jest zbyt długi”…itp…itd…
- 7. – Argumenty przemawiające za wyłącznością, czyli dlaczego ci się to opłaca mój drogi kliencie. 2 filmy
- 8. – Reguła sympatii. 2 filmy
- 9. – Reguła niedostępności. 2 filmy
- 10. – Wady i zalety wyłączności. Kto płaci prowizję? 2 filmy
- 11. – Słuchanie klienta. 2 filmy
- 12. – Agresja, uległość, asertywność. 4 filmy
- 13. – Jak poznać i wykorzystać motywy działania klientów. 3 filmy
Praca pośrednika nieruchomości z klientami popytowymi
Lekcje
- Lekcja 1 Wstęp – częste skargi agentów i strażnicy świętego Graala…
- Lekcja 2 Pierwszy kontakt – 2 filmy
- Lekcja 3 Pierwsze spotkanie – 4 filmy
- Lekcja 4 Prezentowanie nieruchomości – 3 filmy
- Lekcja 5 Po wizytacji nieruchomości – 6 filmów
- Lekcja 6 Rozpoznanie prawdziwych potrzeb klienta popytowego – 4 filmy
- Lekcja 7 Prowadzenie klienta i „wyłączność psychologiczna” – 2 filmy
- Lekcja 8 Marnowanie okazji – 4 filmy
- Lekcja 9 Reagowanie na zastrzeżenia nabywcy (najemcy) – dwa różne waria nty rozegrania – 3 filmy
- Lekcja 10 Negocjacje i mediacje czyli koniec wieńczy dzieło – 3 filmy
- Suplement 1. Jak sobie radzić z różnymi typami klientów
- Suplement 2 Klient „Pan Dyrektor” Darmowy podgląd
- Suplement 3 Klient „Pan Tabelka”
- Suplement 4 Klienci „Pan Nieśmiały” i „Pan Niezdecydowany”
- Suplement 5 Klient „Pani Gwiazda”